Ładniejsza cera, popękane wiązadła kolanowe, trądzik, poziom cukru, nadwaga, woreczek żółciowy, oparzenie

Znalezione na Suportio:

Bożena Matyjaszek napisała 07/03/2010 22:52

Dla mnie kolagen znaczy bardzo wiele, przede wszystkim zmieniła się moja cera, wygląda dużo lepiej niż np.2 lata temu. Colvita pomogła i pomaga mi na popękane wiązadła kolanowe, nie muszę nosić stabilizatora. Przestały boleć kolana, mogę normalnie chodzić i tańczyć. Mój syn i jego koledzy w wieku 14 lat nie maja tzw pryszczy (jak jakiś wyskoczy to smarują się kolagenem). Włosy mam bardzo gęste i nie używam odżywek (z natury jestem brunetką-siwiejącą), a farbuje je na blond co 3 tygodnie, bo nie trawie odrostów. Mojemu ojczymowi wyrównał się poziom cukru (oczywiście nie odstawił leków na cukrzycę) i pijąc kolagen schudł 12kg w ciągu roku, może to nie jest ewenement na skalę światową, ale uwierzcie,że w wieku 76lat bardzo ciężko schudnąć, a On kręcił najwięcej kółek na czole, gdy opowiadałam o kolagenie. Moja mama po operacji woreczka żółciowego ma po smarowaniu się kolagenem (2 dni po operacji) nieszpecącą ranę, ale tylko kreskę. Po oparzeniu dłoni, od razu spłukałam wodą i posmarowałam kolagenem, szczypało strasznie, ale śladu nie mam.Mam jeszcze z 200 przykładów na co pomógł mi kolagen, ale nie będę o tym pisała na forum, bo zabraknie miejsca . Dziewczyny i kobietki pomaga nawet na dolegliwości lat przejściowych, ale o tym możemy podyskutować na priv. Pomimo tak wielu zastosowań i pomocy w estetyce i zdrowiu, nie mogę pojąć dlaczego nie sprzedaje się jak świeże bułki, przynajmniej u mnie. Wiem, ze to pewnie moja wina i dużo muszę się jeszcze nauczyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz