Hemoroidy, zgaga, refluks,




Ewa W. napisała 30/03/2010 20:46 | Cytuj
Temat może wstydliwy, ale jaka skutecznośc !!! Przynjmniej objawowo. 
Hemoroidy. 
czy znajdzie się odważny Pan co o tym opowie na forum ? 
Przecież wiemy, że żel robi prawie cuda w tym zakresie.


Grzegorz Zabiegły napisał 30/03/2010 21:26 | Cytuj
A to tylko Panowie miewają tą dolegliwość?


Maria napisała 31/03/2010 00:42 | Cytuj
A właśnie, że nie tylko... 
Dwie moje dystrybutorki walczyły z tym problemem (Hemoroidy) od lat i dopiero po zastosowaniu kolagenu, jedna pozbyła się problemu już po dwóch tygodniach stosowania, a drugiej z 1 cm zmniejszył się do 0,5 cm. 
Co do tej drugiej nie mam aktualnych informacji, czy do tej pory również nie pozbyła się swojego problemu całkowicie, ale może jeszcze dzisiaj zdobędę te informacje i zdam relację:)


Katarzyna Korol-Tokarzewicz napisała 31/03/2010 00:47 | Cytuj
Mój znajomy dopiero zaczął kurację Kolagenem Platinum na hemoroidy, Skarżył się na uczucie pieczenia.Czy Twoje dystrybutorki,Mario, też zgłaszały ten problem?


Maria napisała 31/03/2010 00:58 | Cytuj
Nie, moje dystrybutorki nie zgłaszały mi swoich problemów tego typu, wstydziły się, a nawet ta jedna zabroniła tej drugiej informować mnie o tym fakcie. Dowiedziałam się o tym w zaufaniu, choć wcześniej proszę każdą (choćby tylko klientkę) o wszelkie informacje, dotyczące działania naszych produktów. O wszystkim mi meldują, ale o tym dowiedziałam się w zaufaniu i jestem wdzięczna za te informacje :)


Jolanta Odulińska napisała 31/03/2010 07:59 | Cytuj
No to proszę, powiedzcie mi Panie, jak stosować w przypadku hemoroidów. Bo znam kogoś, kto od wielu lat cierpi na tę dolegliwość. Myślę, że chodzi o smarowanie - ile razy i czym najlepiej? I pewnie też colvita- ile kapsułek dziennie? Okazuje się, że nie ma tematów tabu:)) I dobrze. Pozdrawiam serdecznie, spokojnych, zdrowych i radosnych Świąt:)))


Maria napisała 31/03/2010 09:07 | Cytuj
Obie panie stosowały Silver do wewnątrz i na zewnątrz, do tego Colvita 2 kapsułki dziennie w przypadku jednej, w przypadku drugiej 4 kapsułki dziennie przez 2 tygodnie. Ja również życzę wspaniałych Świąt Wielkanocnych 


Majka Żyra napisała 01/04/2010 10:54 | Cytuj
Pieczenie pojawia się ,gdy naskórek jest podrażniony..(kwas mlekowy) Trwa moment.Mam klienta ,który ma przerost gruczołu krokowego (prostaty).stosuje już drugą dwusetkę...jest poprawa.


Ewa W. napisała 02/04/2010 00:02 | Cytuj
Jest to 100% prawdy. Żylaki odbytu cofają się po smarowaniu kolagenem do tego stopnia, że ludzie rezygnują z zabiegów, szczypanie owszem jest, ale tylko w stanach ostrych, krwiawiących i dokładnie od kwasu mlekowego w kolagenie. Jak komuś przeszkadza można rozwadniać. 
jest inny , równie ciekawy temat : jedna łyżeczka kolagenu rano i jedna wieczorem, a wszelkie zgagi, refluksy, wyziewy ... jak jest modnie na suportio ? z paszczy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz