Niedoczynność tarczycy, brudne łokcie

Znaleziono na Suportio:

Majka Żyra napisała 08/03/2010 20:26 |

Miałam niedoczynność tarczycy ... i wszystkie objawy jej towarzyszące...czyli utyłam...włosy niegdyś gęste stały się cienkie i było ich coraz mniej.....To był mój największy problem....Po trzech miesiącach wcierania grafitu w skórę głowy zauważyłam pierwsze odrosty....Fryzjerka też.....Wtedy dopiero zrozumiałam ,że kolagen działa....i zainteresowałam się Firmą Colway...Dodam ,że dawałam też na twarz i dekold....ten sam grafit....Przypadkowo czytając pisma kobiece ..trafiłam na jeszcze jeden objaw niedoczynności...tzw.brudne łokcie...Dopiero po jakimś czasie zorientowałam się ,że już nie mam tego problemu.....Wniosek mój....nie wiedząc co mam...smarując skórę twarzy i dekold....dostarczyłam niechcący mojej tarczycy .to..czego potrzebowała....Na dzień dzisiejszy już wiem ! Wolnych Aminokwasów ! Kłania się Książka KOLAGEN,,,,Dzięki niej rozumiem...a nie tylko przeczuwam.....Wkrótce ze słownikiem...by lepiej ją zrozumieć....Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz