Po opalaniu się, Stawy, Kolana, Włosy, Paznokcie, Po goleniu

Znaleziono na Suportio:



Kuba Sapinski napisał 11/03/2010 13:56 | Cytuj
Nazywam się Jakub Sapiński...Moja przygoda z kolagenem zaczęła się dwa lata temu. Na początku nie byłem zainteresowany kosmetykiem... 
To Colvita sprawiła że jestem wśród Was i korzystam teraz na co dzień z kolagenu, kremów, żelu do mycia, a w lecie jako balsam po opalaniu będzie nasze serum wyszczuplające na topie :) 


Kolagen w kapsułkach polecam wszystkim aktywnym ruchowo na stawy. Ja dzięki Colvicie uratowałem swoje kolana przed interwencją ortopedyczną i dalej mogę napawać się do woli jazdą na rowerze. zauważyłem też szybszy wzrost włosów i paznokci...to znak że organizm jest lepiej dożywiony. 
Po goleniu stosuję Kolagen Platinum, goi błyskawicznie podrażnienia, a stan skóry poprawił mi się nieporównywalnie to czasu sprzed kolagenowego !!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz