Stawy, kolana, refluks żołądka, paradontoza, słaby wzrok




Grażyna Polańska napisała 21/03/2010 19:09 | Cytuj
Witam, mam już swoje lata i pesel jaki mam, bo wtedy taki dawali to wzięłam co było. 
uczyłam się jeżdzić na snowbordzie i urwałam kolano (ścięgna boczne poboczne). Podobno to w moim wieku straszne, miałam kuleć, nie zginać nogi do końca i takie tam duperele. Po 8 dniach zdjęłam gips na własną odpowiedzielność i co godzinę smarowałam kolagenem. Chodzę , tańczę biegam i kto mnie zna, wie że mówię prawdę. 
Miałam też refluks zołądka, który 20 lat leczyłam z różnym skutkiem. Piłam kolagen przez 3 tygodnie bo nie było jeszcze Colvity i refluks wyleczyłam. Jeszcze przy piciu kolagenu przeszła mi paradontoza. Zdjęłam okulary do czytania, a miałam 1,5 dioptrii. Muszę powiedzieć, że w tym wieku mam wyniki jak dzwon, nie mam żadnego parametru poza normą.

1 komentarz:

  1. Jak wskazuje dentyska Gdańsk. Bardzo ważbym elementem w zapobieganiu chorobom zębów jest profilaktyka.

    OdpowiedzUsuń