Sucha skóra, trądzik, ból kręgosłupa, stawy

Znalezione na Suportio:




Anna kwiatkowska napisała 16/03/2010 12:31 | Cytuj
Chyba i Ja muszę coś od siebie dodać.Biorę Colvite od około pół roku.zaczęłam ją brać ponieważ miałam bardzo suchą skórę,wrażliwą a moja twarz to trądzik,trądzik i czerwone plamy.Nie mogłam używać żadnych fluidów ani pudru bo zaraz miałam gigantyczne uczulenie.Nawet krem mogłam używać tylko jeden(ten sam od wielu lat).Mycie twarzy też nie należało do przyjemności-skóra piekła i była czerwona.Teraz myję twarz żelem kolagenowym,smaruję platyną i naszym kremem i jestem ZACHWYCONA.oprócz tego używam żelu do mycia całego ciała.Moja skóra poprawiła się bardzo,ale dzięki Colvicie przestał mnie też boleć kręgosłup który dokuczał mi od kilku lat.Stawy już nie bolą tak często.Colvita poprawiła jakość mojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz