Sucha skóra, wypryski, oparzenie, przeziębienie, wzrok,

Znaleziono na Suportio:



Agnieszka Podgórska napisała 12/03/2010 11:49 | Cytuj
Używam bowiem kolagenu Silver dopiero od 2 tygodni, ale skoro każdy głos się liczy to już piszę. Po pierwsze oczywiście nawilżenie i wygładzenie mojej bardzo suchej skóry, z charakterystycznym odczuciem jakby po wchłonięciu żelu budziła się do życia. Po drugie, numer jeden na wypryski. Dodatkowo kilka dni temu, podobnie jak Pani Zofia oparzyłam się tłuszczem i od razu pobiegłam po kolagen. Na drugi dzień po oparzeniu nie było śladu, a wiem jak długo potrafią boleć takie urazy. Od tygodnia skutecznie odpieram atak przeziębienia, co przypisuję jedzeniu Silvera do kolacji wraz z witaminą C. Mój źle widzący przyjaciel i jego ojciec testują Platinum i mówią, że po aplikacji ostrość widzenia poprawia się na kilka godzin. Myślę, że bardzo ważne jest też działanie psychologiczne kolagenu. Od kiedy wydałam na niego pieniądze jest mi trochę głupio sabotować jego działanie nieregularnym i niezdrowym jedzeniem oraz brakiem ruchu. Zaczęłam więc regularnie ćwiczyć i dbać o to co wrzucam do żołądka żeby oddziaływać na organizm kompleksowo. Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na relacje bardziej doświadczonych użytkowników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz