Trądzik, po goleniu, oparzenie, rana




Ireneusz Obuchowski napisał 20/04/2010 21:07 | Cytuj


Na co mi pomógł kolagen??? 
Przede wszystkim w dużym stopniu "zaleczył" dziury po trądziku na twarzy, wygładził ją, jest duuużo lepsza w dotyku. Lubię swoją twarz po goleniu i lubię się golić już, zniknął w znacznym stopniu problem trądziku i roznoszenia go po goleniu. Twarz jest ładniejsza. 
Oczywiście smaruję się kolagenem po goleniu. Oprócz tego raz lub dwa razy dziennie w zależności jak pamiętam kolagenem platinum twarz. 


Około miesiąca temu nasz roczny synek wylał na siebie czyli twarz, rączkę i brzuszek kawę oczywiście wrzątek dopiero co zalaną. Szybka akcja, na dziecku rozerwane ubranie, szybko pod wodę. Zaczęły pokazywać się bąble. Pojechaliśmy do szpitala. Okazało się że maluszek ma poparzenie I i II stopnia. Sens jest taki, że jeszcze w ten sam dzień zeszło mu z twarzy po smarowaniu PLATINUM (akurat taki miałem w domu, później stosowaliśmy SILVER) , a dziś nie ma śladu na innych częściach ciała. Zostały nam tylko zdjęcia z tego zdarzenia NA SZCZĘŚCIE !!!! 


DLATEGO UWAŻAM, ŻE KOLAGEN POWINIEN BYĆ W NASZYCH APTECZKACH. 


Aaa miałem też ranę na palcu(rozcięcie na zgięciu kciuka) nie goiło mi się przez miesiąc, czy dwa. Zacząłem smarować kolagenem - zeszło po tygodniu (może nawet krócej dokładnie już nie pamiętam). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz