Zatrzymanie wody w organizmie, ZNP


Halina Mrozek napisała 29/05/2010 15:17 | Cytuj | Edytuj
Po prostu rewelacja ! Wprost trudno mi w to uwierzyć !!! Zacznę może jednak od początku. Od kilku lat bardzo cierpiałam na bardzo uciążliwe bóle piersi, które towarzyszyły mi przez tydzień lub nawet dłużej przed rozpoczęciem się okresu. Spowodowane były zatrzymaniem wody w organizmie i w żaden sposób nie potrafiłam ich złagodzić. Jako, że "powierzchnię" mam sporą to i ból był odpowiednio duży, co znacznie uprzykrzało mi życie. Wyobraźcie sobie, że ostatnio okres przyszedł z zaskoczenia ! Bez bólu, bez żadnego ostrzeżenia ! (niby się go spodziewałam, ale fizycznie w żaden sposób nie dał o swoim nadejściu znać). Zadacie teraz pewnie pytanie czemu zawdzięczam tę cudowną odmianę ? Otóż od kilku tygodni łykam 2 x 2 kapsułki Colvity :) Muszę przyznać, że nie spodziewałam się nadejścia tak szybkich i tak spektakularnych efektów... :) Jestem z tego powodu przeszczęśliwa i nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego jak bardzo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz