Cukrzyca, problemy ze wzrokiem


Ireneusz Sadowski
napisał 26/07/2010 09:15 |

Witam

Otrzymałem ostatnio takiego e-maila :

Witam .
Interesują mnie przypadki cukrzyków insulionozależnych .
Czy znane są przypadki osób , które miały problemy - powikłania z oczami .

Jaki wpływ miało zażywanie kolagenu ?
Lekarze mówią , ze zmiany cukrzycowe w oczach często są nieodwracalne.

Czy są znane przypadki poprawy wzroku po stosowaniu kolagenu . ?
Jeśli tak , to przez jaki okres kolagen był stosowany?

Czy macie informacje na ten temat?

Jarosław Zych napisał 26/07/2010 10:01 |

Poprawa wzroku w konsekwencji zażywania COLVITY , ale przede wszystkim systematycznego nakładania żelu na powieki, to bardzo częste relacje uzytkowników. Odważniejsi zapuszczają do oczu po kilka kropli rozcieńczonego woda żelu, co prawdopodobnie działa najlepiej. Ponad 80% białek gałki ocznej to kolagen...

Nie mamy żadnych danych na temat pocukrzycowych konkretnie zmian w oku - w kontekscie przeciwdziałania im kolagenem.

Myslę że trzeba pójść śladem informacji S.Batieczki o glikacji protein i o "przyczepianiu się" cząstek cukrowych do kolagenu już na helikalnym etapie jego powstawania.

Maria napisała 26/07/2010 14:43 |

Jestem cukrzykiem, choć na szczęście, jeszcze nie insulinozależnym. Mój wzrok zaczął się znacznie pogarszać od jakichś dwóch lat. Okulary zakładam tylko do czytania, podczas pracy przy komputerze, a jest jej niekiedy po 12 godzin dziennie. Dochodziło do tego, że nawet okulary nic nie dawały, oczy albo zachodziły mgłą, albo widzenie kompletnie się rozmywało. Od grudnia do marca zażywałam Colvitę po 4 dziennie. W tym okresie żadnych problemów ze wzrokiem! Na początku nawet kładłam kolagen do oczu, ale to przy mojej pracy duży dyskomfort (chwilę szczypało) więc zabiegi takie robiłam późną nocą, gdy miałam już usypiać. Kolejne miesiące bez Colvity, aż do lipca. Czasami jeszcze smarowałam kolagenem powieki. Na kilka godzin wzrok się wyostrzał. Teraz znowu zażywam Colvitę, z powodu innej przypadłości i znowu wzrok już znacznie się poprawił.
Być może w moim przypadku pogorszenie widzenia to efekt wielogodzinnej pracy przy komputerze, dzień w dzień, ale pewne jest, że Colvita i kolagen w ogóle, na polepszenie wzroku działają rewelacyjnie.

Ireneusz Sadowski napisał 26/07/2010 15:57 |

A propo pracy przy komputerze też stwierdzam taką zasadę - odkąd używam kolagen zapomniałem co to "pieczenie" oczu po długim czasie spędzonym przed monitorem.

Jolanta Studenna napisała 11/09/2010 00:49 |

Witam wszystkich . Od 3 miesięcy uzwam kolagenu .Pare dni temu połamały mi sie okulary (starcze niedowidzenie ) kupiłam nowe 2.5 dioptri, jakiez było moje żdziwienie gdy okazało się,że są za mocne . Teraz dobrze widzę przez 2,0 .A co będzie dalej?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz