Gronkowiec


Sylwia Małysz napisała 15/01/2011 01:14 |

Przypomniało mi się, że kolagenem jakiś czas temu wyleczyłam córce zmiany gronkowcowe na skórze. Jednak zanim zastosowałam kolagen odbyła się mała kuracja maścią sterydową. Hmmm sterydy też cuda zdziałały, ale niestety tylko na czas smarowania, bo po 3 dniach odstawienia ich zmiany chorobowe znowu wróciły i wtedy pewnie sięgnęłam po kolagen. Co prawda leczenie potrwało trochę dłużej ale jakże skutecznie!!!!
Dziś mała ma 2 lata i 4 miesiące, i jak ktoś się poskarży, że coś go boli to od razu bez zająknięcia mówi, że trzeba posmarować KOLAGENEM. Ostatnio nawet pouczała panią z przedszkola jak nie chciała jej wziąść na ręce bo jej powiedziała, że ją ręce już bolą :-) Rośnie mi w domu mały menedżer :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz