Łojotokowe zapalenie skóry, wypadanie włosów, blizny, ukąszenia, grzybica, alergia


Anna BeeS napisała 09/12/2010 23:04 |

Niezawodny przy łojotokowym zapaleniu skóry głowy... swędzenie mija niemalże po pierwszym zastosowaniu a jaka ulga, stan zapalny też mija i oczywiście szybciej się goją wszelkie zmiany... a jeśli chodzi o wypadanie włosów spowodowane zaburzeniami hormonalnymi to kolagen też działa i włosy bujnie odrastają i przestają wypadać :) Oczywiście blizny (a mam ich nieco...) pooperacyjne ale i takie marne z dzieciństwa kiedy się lubiło "dłubać"... Przede wszystkim wygładzają się i kolor się zmienia na mniej widoczny... Najlepsze "lekarstwo" na ukąszenia po komarach w tym roku była plaga komarów i jak mnie pożarły na całym ciałku kolagen wyswobodził mnie z pieczenia i swędzenia na drugi dzień ślady były duuużo mniej widoczne...
Jeśli chodzi o żel ja myje nim nie tylko twarz ale i głowę a także miejsca intymne... i tu okazało się wspaniałym wspomagaczem przy grzybicy (o tym nie było wspominane...) myję również całe ciało zwłaszcza gdy mam wszelkie zmiany alergiczne na skórze... hmmm to chyba tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz