Przepuklina przewodu pokarmowego, bóle stawów, wzrok


Ireneusz Kuczyński
napisał 11/12/2010 16:54 |

używam Colvity piąty miesiąc - zniknęła przepuklina przewodu pokarmowego - nie męczę się tak jak przed braniem kapsułek - a najważniejsze co mi najbardziej dokuczało to chodzenie i spanie bez bólu kolan i bóli korzonkowych - korygowałem okulary dwa dni temu wzrok poprawił się o 0,5 dioptri

Majka Żyra napisała 11/12/2010 17:28 |

.....Już kiedyś na ten temat pisałam....mało kto (cofa się do początku wątku ).dlatego powtórzę......Miałam podwójne widzenie i "paprochy "-fruwające -okulistka nazwała to tak -zmętnienie rogówki starcze.....Dodatkowo musiałam "regulować "odległość teksu , który czytałam....UŻYWAM COLVITĘ regularnie 2 kps.dziennie plus kolagen na twarz....NIE MAM ŻADNYCH PROBLEMÓW ZE WZROKIEM !!!.....LEPIEJ SIĘ TEŻ CZUJĘ niż 10 lat temu.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz