Rozstępy


Sylwia Purzyńska napisała 04/07/2010 00:04 |

Witajcie, przeczytałam wszytskie wpisy w tym temacie i jestem bardzo zaskoczona (pewnie jak większość osób) na co pomaga kolagen..Moja mama bierze od 1,5 miesiąca colvite 2x dziennie,ale póki co nie widzi rezultatów z tym że uprzedziłam ją o tym,że efekty dopiero po 3m-c..Mój tata używa na trądzik różowaty Platinum(ok1,5m-c),ale twierdzi,że nie widzi efektów, wydaje mi się dlatego,że pali te ochydne papierosy,a wyczytałam,że w przypadku takich osób należy uzupełniać dietę o witC i chciałabym zapytac dlaczego?
Oprócz tego moja przyjaciólka smaruje się na rozstępy po ciąży, ostanio pokazała mi efekty po połowie opakowania..byłam w szoku gdybym nie widziała sama to bym nie uwieżyła, z czerwonych pręg stały się ledwo widoczne..

Katarzyna Korol-Tokarzewicz napisała 04/07/2010 19:11 |

Sylwio
Vit C jest niezbędna do syntezy kolagenu. Dla każdego. Czy pali papierosy, czy nie. Natomiast u palaczy jest większy niedobór vit .C, więc bez dodatkowej suplementacji stosowanie Colvity bez Vit C to wyrzucanie pieniędzy w błoto. To tak jakbyś robiła ciasto drożdżowe, ale zabrakło ci drożdży. co z tego,że masz wszystkie inne świetne składniki, jak i tak nic z tego nie urośnie...
Najlepiej,jeśli jest to naturalna Vit C- np Acerola, lub Vit C z dziką różą. Jeśli chcesz, aby efekty u Twoich rodziców były lepsze, koniecznie dodaj im Vit C i koenzym Q 10- też wspomaga syntezę kolagenu, a u osób po 40 roku życia go ubywa. Poczytaj wątek na Suportio "Ile wynieśliśmy z wykładu Batieczki"- jest tak mowa o wpływie diety na działanie Colvity- ma bardzo duże znaczenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz