Trądzik, katar, rana


Joanna Kwaśnińska
napisała 18/07/2010 22:43 |

Witam ... Problemy z urodą i zdrowiem - nasilają się szczególnie z wiekiem - wiąże się to z deficytem kolagenu w naszym organizmie. Moi bliscy którzy przekonali się o skuteczności kolagenu, żartują sobie często, że nie potrafią już bez niego żyć... Kolagen w mojej rodzinie odnalazł bardzo szeroki zakres zastosowań. Opiszę krótko moją historie z kolagenem, tak naprawdę to od tego się zaczęła moja współpraca z firmą Colway "Uporczywy trądzik mojego starszego syna" z problemem zmagaliśmy się ponad dwa lata, przechodził szereg terapii dermatologicznych , stosując antybiotyki doustne i w postaci maści - Nic nie pomagało na dłużej a jego twarz była coraz bardziej podrażniona , coraz częściej pojawiały się duże bolesne pryszcze, podskórne bomby uff...Wyglądało to okropnie pomimo że dbał o swą twarz bardzo.Od dwóch lat stosuje kolagen . A rezultaty ?? - Od pierwszej aplikacji poczuł kojące właściwości kolagenu , zaczerwienienia i podrażnienia skóry znacznie się zmniejszyły . Wkrótce zmiany na skórze stały się o wiele mniejsze . Sebum nie wydziela się tak obficie. Skóra twarzy nie jest już przemęczona mocnymi preparatami jakich używał wcześniej , a które nie dawały tak dobrego efektu . Po wielu próbach i eksperymentach uważam to rozwiązanie za najlepsze i serdecznie je polecam osobą dotkniętym trądzikiem. Efekt rewelacyjny wręcz nie do uwierzenia :) POZDRAWIAM.

Jowita Krakowska napisała 18/07/2010 23:40 |

Joanno, czy podawałas tez synowi Colvitę, czy tylko używaliście kolagenu? Mam klientke ,która ma syna ( 28 letniego ) z podobnymi problemami. Wrócil u niego trądzik.

Joanna Kwaśnińska
napisała 30/07/2010 02:38 |

Jowito !
Odpowiadam : nie , nie podawałam wtedy synowi Colvity.
Ale... wręcz musze napisać o innym działaniu naszego produktu.

Mój syn Kolagenem Naturalnym całkowicie zlikwidował :
- trądzik młodzieńczy
- katar chroniczny
- jątrzącą się ranę


Jola Koniecka napisała 12/09/2010 20:55 |

Kolagen zamiast kropli na katar !
Trudno było wszystkim domownikom w to uwierzyć , ale tak jest .

Maria napisała 12/09/2010 23:22 |

Oczywiście, że tak jest. Wypróbowane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz