Owrzodzenie podudzi, żylaki


Jacek Babula napisał 15/07/2010 15:01 |

Witam wszystkich serdecznie .

Podzielam wszelkie wypowiedzi o witaminie C gdyż od miesiąca zażywam tą wspaniałą witaminę w połączeniu z Colvitą,omegą 3 i rezultaty są niesamowite.
Polecam suplementować się dodatkowo bo nasza Colvita tego potrzebuje aby zadziałać w w zaskakującym tempie.Piszę drodzy moi o tym gdyż jestem w fazie końcowej gdzie wyleczyłem sobie w tempie 6 miesięcy całkowite owrzodzenie podudzi (problemy z żylakami ) a moje wyniki są zaskakujące .Oczywiście skłamałbym gdybym powiedział że jestem zdrów jak ryba ,oczywiście jeszcze trochę czasu upłynie ,ale efekt jest niesamowity ( stosuję 4 kapsułki colvity + minimum 2 x dziennie smaruje całe nogi graphitem ) i osoby które w to nie wieżą i biegną po poradę do lekarza cudotwórcy są po prostu idiotami ,bo ja jestem w stanie pokazać im zdjęcia z przed i po zastosowaniu tej kuracji.Mój lekarz był zszokowany jak to zobaczył i nie był w stanie tego skomentować , był zachwycony ,a ja jak zwykle zaproponowałem mu współpracę ,zobaczymy jaka będzie jego decyzja .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz