Po goleniu, grypa, paradontoza, żylaki, oparzenia


Wacław Kraszewski
napisał wczoraj o 15:01 |

Maju, odpowiadam Ci na pytanie postawione 1 września przed północą.
Z bycia w Colway (od 2004 roku) mam bardzo wiele zdrowia swojego i rodziny, Od samego początku żel stosuję po goleniu (rewelacja), moja żona w celach kosmetycznych (znakomicie), colvita dla podtrzymania jakości systemu immunologicznego, zapobieganiu zwykłym chorobom sprawdza się wspaniale (powiem złośliwie, że odwrotnie proporcjonalnie do działania szczepionek przeciw grypie, na przykład). Żelem wyleczyłem sobie parodontozę, całkowicie wyleczyłem żylaki (jak powiada S.Batieczko, póki co nie ma na świecie nic lepszego, na te ,które przeszkadzają w siedzeniu, niż kolagen naturalny). Mojemu dziecku zastosowałem żel zamiast antybiotyku (pisałem kiedyś o tym). Lista pewnie jest dłuższa, wydłużyłaby się gdybym jeszcze usłyszał i pozbierał od innych (a na oparzenia - ból przechodzi po 10-15 minutach, a na ciele ani śladu) itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz